Opći prodajni uvjeti

Podaci o poduzeću
Bazeni Jukić d.o.o.

Varaždinska 64,
10363 Belovar

Kontakt: +385 1 204 2761

OIB: 00225881625

Kupca i prodavatelja obvezuju oni uvjeti koji su navedeni na stranicama u trenutku kupovine (Dostava naručenih proizvoda).
Tvrtka Bazeni Jukić d.o.o. kao vlasnik Internet trgovine jamči da je svaka kupnja putem Internet trgovine www.bazeni-jukic.hr potpuno sigurna.
Kako bi kupac mogao obaviti kupnju nije potrebno izvršiti registraciju. Svi podaci, proslijeđeni od strane kupca biti će zaštićeni u skladu sa Zakonom o zaštiti osobnih podataka i neće biti proslijeđeni trećim osobama ili na kakav drugi način zlorabljeni. Podatci se mogu upotrijebiti za slanje i distribuciju administrativnih i promocijskih e-mail poruka, analizu podataka, obradu plaćanja kreditnim karticama. Bazeni Jukić d.o.o. osobne podatke o kupcu može podijeliti s pružateljima usluga distribucije robe za ispunjavanje narudžbi, isporuku paketa i slanje e-mail obavijesti o isporuci.
Sva prodaja se izvodi u skladu s Zakonom o zaštiti potrošača i Zakonom o elektronskom poslovanju.
Kupnju je moguće obaviti 24 sata na dan svaki dan u godini, kupac sam odabire artikle i potvrđuje kupnju, a odustati od potvrđene narudžbe može u roku 24 sata od potvrde iste i to slanjem obavijesti o odustajanju na mail: stipo@bazeni-jukic.hr
Istaknute cijene proizvoda i usluga izražene su u kunama s porezom na dodatnu vrijednost (PDV). Cijene su utvrđene na dan narudžbe i podložne su dnevnim izmjenama.
Slike proizvoda su simbolične i ne određuju njegove karakteristike. Moguće su pogreške u opisu artikla i ostalim tekstovima.
Predračuni koji se isporučuju putem Internet trgovine vrijede maksimalno 15 dana od slanja na e-mail adresu kupca.
Artikli u akciji ne podliježu posebnim (dodatnim) pogodnostima (popusti se ne zbrajaju). Besplatni artikli se ne mogu mijenjati za drugi artikl, a isto tako za njih nije moguće tražiti povrat sredstva.
Pridržavamo pravo izmjene sadržaja i drugih podataka općih uvjeta kao i uvjeta internet trgovine. Greške su moguće i za njih ne preuzimamo nikakvu odgovornost.

Naručivanje robe i potvrda kupnje
Proizvodi se naručuju elektronskim putem, pritiskom na tipku Dodaj u košaricu. Na taj način se odabrani proizvod sprema u potrošačku košaricu. Odabrani proizvod možete maknuti iz košarice pritiskom na tipku OBRIŠI.
U slučaju da kupac želi kupiti 2 ili više komada pojedinog artikla, prije pritiska na tipku dodaj u košaricu, mora povećati broj komada na željenu količinu ili to može naknadno napraviti u košarici pritiskom na tipke koje se pokazuju kada kursorom prijeđete preko trenutnog broja tog artikla u košarici i to prije pritiska tipke KUPI.
Kada su svi navedeni koraci ispunjeni pritiskom na tipku KUPI kupac potvrđuje kupnju i o tome dobiva obavijest na e-mail koji je naveo kod registracije. U slučaju da zbog poteškoća u radu interneta ili nekog drugog razloga taj e-mail kupac nije primio može nas kontaktirati putem telefona: 091 2626356
Sve potvrđene narudžbe se pohranjuju u sjedištu tvrtke Bazeni Jukić d.o.o., te ih je na zahtjev potrošača moguće poslati na elektronsku poštu ili adresu kupca koje je kupac naveo kod registracije. Zahtjev je potrebno od strane kupca poslati elektronskim putem na e-mail: stipo@bazeni-jukic.hr

Dostava naručenih proizvoda
Naručeni proizvodi, koji se isporučuju paketnom dostavom, se u pravilu isporučuju u roku tri radna dana od potvrde kupnje od strane potrošača za sve dijelove RH osim za kupce koji žive na otocima gdje dostava može biti do pet radnih dana.
Svi artikli će od strane tvrtke Bazeni Jukić d.o.o. biti zapakirani za isporuku na način da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja naručene robe provjeriti da li su na pošiljci nastala eventualna oštećenja i odmah to prijaviti dostavnom radniku kurirske službe koji je robu dostavio, te odbiti preuzeti isporučenu robu na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Naknadne reklamacije vezano uz oštećenja prilikom isporuke ne uvažavamo.
u slučaju da neki od naručenih proizvoda nisu trenutno raspoloženi za isporuku kupac će o tome biti obaviješten putem elektronske pošte ili telefonom na broj koje je naveo kod registracije.
Troškovi prijevoza, za pošiljke čija vrijednost ne prijelazi 100,00 €, se dodatno obračunavaju u iznosu od 8 €.

Plaćanje robe

Kupac se obvezuje naručene proizvode platiti tvrtki Bazeni Jukić d.o.o., a kupnju može izvršiti Predračunom ( virmanski )

Povrat / reklamacija robe

  • Sukladno odluci Zakona o zaštiti potrošača, potrošač ima pravo, da u roku četrnaest (14) dana od preuzimanja robe, obavijesti prodavatelja da odustaje od kupnje, elektronskim putem na e-mail: stipo@bazeni-jukic.hr , bez obaveze da navede razlog za svoju odluku. Obavijest je važeća ukoliko je poslana u propisanom roku, u protivnom neće biti procesuirana.

Kupac je dužan, nakon poslane obavijesti o odustajanju od kupnje, isporučene proizvode vratiti prodavatelju najkasnije u roku od 30 dana. Vraćena roba mora biti nerabljena, neoštećena i u originalnoj ambalaži, koja također ne smije biti oštećena. Prodavatelj nije dužan zaprimiti pošiljku sa otkupninom ili pošiljku koja nije u skladu sa općim uvjetima poslovanja prodavatelja.

Adresa za povrat robe prodavatelju:

Bazeni Jukić d.o.o.
Varaždinska 64,
10363 Belovar

  • Proizvod ili proizvode sa kojima kupac nije zadovoljan možemo jednostavno zamijeniti ili izvršiti povrat uplaćenih sredstva na račun koji kupac navede u obavijesti o odustajanju. Povrat sredstava ili zamjena obaviti će se nakon što kupac izvrši povrat artikala od kojih je odustao.

Garancija

  • Garancija proizvoda i rok navedeni su u garancijskom listu ili na samom računu.
  • Garanciju ne uvažavamo u sljedećim primjerima:
  • u slučaju kada kupac ne poštuje upute za korištenje
  • kada kupac nema dokaz o kupnji (račun)
  • kada kupac s proizvodom rukuje nestručno i nesavjesno
  • kada je instalacija izvršena nepravilno od strane nestručne osobe
  • u slučaju da je kupac ugradio neoriginalne sastavne dijelove
  • kada se popravka aparata izvodi od strane neovlaštenih osoba
  • u slučaju štete nastale kod mehaničkih oštećenja od strane kupca ili neke treće osobe
  • kada je kvar posljedica udara munje ili drugih oblika više sile
  • U slučaju kada kupac ispunjava sve uvijete za garanciju, ispunjava reklamacijski zapisnik koji zajedno s reklamiranim artiklom šalje na adresu prodavača. Prodavač taj zapisnik prosljeđuje dobavljaču, koji onda u najkraćem mogućem roku šalje reklamirani artikl na adresu kupca koju je kupac naveo u reklamacijskom zapisniku.